РОБОТА ДИЛЕРСЬКОЇ МЕРЕЖІ KIA ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (оновлено 04.04.2020)
2020-03-25(зі змінами від 04.04.2020р)
Шановні клієнти, представники медіа.
«Турбота родини KIA» - це не просто слоган, а принцип роботи дистриб’юторської компанії «Фалькон-Авто» та всієї дилерської мережі Kia в Україні, спрямований на забезпечення комфорту та безпеки наших клієнтів і співробітників.
Зважаючи на обставини, пов’язані з карантинними заходами, введеними органами державної та місцевої влади, дилерська мережа Kia в Україні переходить на особливий режим роботи, в рамках якого ми прагнемо надати Вам максимум можливостей для онлайн-комунікації з найближчим до Вас офіційним дилером Kia.
Так, для забезпечення максимальної безпеки клієнтів та співробітників наших дилерських центрів, нами вжито наступних заходів:
- Ми робимо все можливе, щоб наші клієнти могли отримати максимум інформації з питань вибору та придбання автомобілів онлайн. На сайті будь-якого з наших дилерів до Ваших послуг:
- інформація щодо актуального модельного ряду, комплектацій та цін;
- можливість завантажити брошуру;
- можливість побачити обраний автомобіль у одному з доступних для придбання в Україні кольорів, а також здійснити віртуальний тур інтер’єрами найпопулярніших моделей;
- інформація щодо вартості ТО та форма запису на сервісне обслуговування;
- можливість отримати консультацію щодо віддаленого оформлення всіх документів, потрібних для придбання авто;
- форми зв’язку з менеджерами, в тому числі за допомогою популярних месенджерів, електронної пошти, телефону.
- Згідно із діючим законодавством продовжують працювати та відкриті для відвідування у особливому режимі:
- зони ремонту автомобілів;
- автосалони
- відділення банків, розміщені на території дилерських підприємств;
- представництва страхових компаній, розміщені на території дилерських підприємств.
При цьому співробітники забезпечені засобами індивідуального захисту, в тому числі антисептичними препаратами, одноразовими медичними масками/респіраторами. Співробітники дотримуються дистанції не менш ніж 1,5 м. під час спілкування. Робота зон сервісу організована таким чином, щоб загальна кількість співробітників на ділянці не перевищувала 10 осіб.
На додачу до вищезгаданого проводиться щоденний контроль стану здоров’я співробітників.
- На період дії карантину офіційні дилери реалізують також адресну доставку придбаних автомобілів на адресу, окремо узгоджену сторонами Договору купівлі-продажу автомобіля з урахуванням місця проведення сервісно-технічної підготовки автомобіля до продажу.
Станом на сьогодні офіційна дилерська мережа Kia в Україні готова задовольнити попит на автомобілі та їх сервісне обслуговування в повному об’ємі.
На період карантину, змінено графік работи нашего автокомплексу (зі змінами від 04.04.2020р)
- Автосервіс (відкрито для відвідування, працює дотримуючись санітарних та протиепідемічних заходів згідно постанови КМУ №211, також є можливість дістанційного запису, та обслуговування згідно часу цього запису).
пн-сб: з 8-00 до 20-00, нд: з 8-00 до 18-00, без перерв
- Автосалон (відкрито для відвідування, працює дотримуючись санітарних та протиепідемічних заходів згідно постанови КМУ №211, також можливе дістанційне обслуговування, в тому числі бронювання та продаж авто, укладання договорів та оплата рахунків, адресна доставка автомобіля покупцю).
пн-сб: з 10-00 до 18-00, нд: з 10-00 до 16-00 , без перерв
Бажаємо Вам міцного здоров’я та приємних покупок!